Palvelun sopimusehdot
Tämän internet-palvelun julkaisija on Seligson-yhtiöt (jäljempänä Seligson & Co). Seligson-yhtiöitä ovat Seligson & Co Oyj sekä Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj.
Seligson & Co:lla on oikeus milloin tahansa muuttaa ja poistaa internet-palvelun aineistoa joko kokonaan tai osittain sekä muuttaa näitä ehtoja. Seligson & Co:lla on myös oikeus milloin tahansa lopettaa kokonaan tai osittain tämän palvelun julkaiseminen.
Vastaamme mielellämme internet -palvelua koskeviin kysymyksiin. Parhaiten saat yhteyden lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@seligson.fi.
Tekijänoikeudet
Sivujen sisällön tai ulkoasun kopioiminen, levittäminen, muuttaminen tai minkäänlainen kaupallinen hyödyntäminen ilman Seligson & Co:n erikseen antamaa kirjallista lupaa on tekijänoikeuslaissa (404/1961) mainittuja poikkeuksia lukuun ottamatta kielletty.
Vastuunrajoitukset
Internet-palvelussa esitettyjä tietoja ei voida pitää Seligson & Co:ta sitovana tarjouksena, kehotuksena, sitoumuksena tai muuna velvoitteena, ellei erikseen ole toisin ilmoitettu. Sama koskee kaikkia lainkäyttöalueita, joilla laki ei salli tarjousten, kehotusten tai suositusten esittämistä. Tämä internet-palvelu ja tässä olevat tiedot on suunnattu Suomeen, ellei erikseen ole nimenomaisesti muuta ilmoitettu.
Seligson & Co ei vastaa internet-palvelun oikeudettomasta muuttamisesta aiheutuneista vahingoista tai kuluista eikä menetyksestä tai muusta vahingosta, joka aiheutuu tämän internet-palvelun käyttämisestä, käyttömahdollisuuden tai tietojen menetyksestä tämän palvelun käytön yhteydessä eikä myöskään mahdollisista käyttökatkoksista aiheutuneista vahingoista.
Seligson & Co ei vastaa kolmannen tuottamasta tai julkaisemasta materiaalista, johon tästä internet-palvelusta on linkki.
Oma salkku -internetpalvelun ehdot
Oma salkku -palvelun käyttäjille toimitetaan asiakaskohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Oma salkku -palvelu on asiakkaalle ilmainen. Asiakas voi ilmoittaa, ettei halua käyttää Oma salkku -palvelua.
Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä toimenpiteistä. Asiakas sitoutuu säilyttämään käyttäjätunnuksensa ja salasanansa huolellisesti niin, että ne eivät joudu sivullisten haltuun. Mikäli käyttäjätunnus tai salasana katoavat, tulee Asiakkaan välittömästi ilmoittaa siitä Rahastoyhtiölle sähköpostilla osoitteeseen info@seligson.fi tai puhelimitse numeroon 09-6817 8200 (asiakaspalvelu avoinna pankkipäivisin klo 9–17). Asiakas voi myös itse katkaista palvelun käytön Oma salkku -palvelun käytönkatkaisutoiminnolla. Toiminto edellyttää sisäänkirjautumista Oma salkku -palveluun. Palvelun uudelleen aktivointi katkaisun jälkeen edellyttää uusien tunnusten saamista Rahastoyhtiöltä.
Asiakas vastaa mahdollisesta vahingosta siihen asti, kunnes Rahastoyhtiö on saanut ilmoituksen katoamisesta ja Rahastoyhtiöllä on ollut kohtuullinen aika sulkea palvelun käytön ko. asiakastunnuksella. Rahastoyhtiö ei vastaa mistään vahingosta, jonka salasanojen väärinkäyttö Asiakkaan itsensä tai kolmannen osapuolen toimesta mahdollisesti aiheuttaa.
Oma salkku -palvelun käyttäjänä Asiakas saa salkku- ja tapahtumaraportit käyttöönsä palvelun kautta. Asiakkaalle ei lähetetä postitse raportteja tai laskelmia paitsi erillisestä pyynnöstä.
Sähköposti ja puhelut
Asiakkaalle voidaan lähettää tiedonantoja sähköpostilla. Omistusta koskevia tietoja ei kuitenkaan lähetetä sähköpostilla, ellei asiasta sovita Asiakkaan kanssa erikseen. Rahasto-osuuksien omistustiedot ovat Asiakkaan käytettävissä Oma salkku -palvelussa.
Asiakkaan lähettäessä sähköpostiviestejä Seligson & Co:lle, katsotaan niiden saapumisajaksi se ajankohta, jolloin viesti on rekisteröitynyt Seligson & Co:n sisääntulevien sähköpostien palvelimelle.
Huom! Sähköpostiin ei voi täysin luottaa. Erityisesti sähköpostitetut lunastuspyynnöt tulee asiakkaan itsensä varmistaa, mikäli lunastuspyyntöön ei tule vastaanottovahvistusta saman pankkipäivän aikana.
Seligson & Co:lla on oikeus nauhoittaa asiakkaan kanssa käydyt puhelinkeskustelut.
|
|
|
|
|
Tjänstens användningsvillkor
Denna webbplats är publicerad av är Seligson-bolagen (”Seligson”) som består av Seligson & Co Abp samt Seligson & Co Fondbolag Abp.
Seligson förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller ta bort material från webbplatsen samt modifiera dessa användningsvillkor. Seligson har även rätt att när som helst stänga hela webbplatsen eller delar av den.
Upphovsmannarättigheter
Det är förbjudet att utan skriftligt tillstånd från Seligson kopiera, distribuera, ändra eller på något sätt kommersiellt utnyttja webbplatsens utseende eller innehåll förutom så som lagen om upphovsmannarättigheter (404/1961) stipulerar.
Ansvarsbegränsning
Innehållet i www.seligson.fi utgör inte en bindande offert, påbud, kontrakt eller annan förpliktelse om så inte särskilt angivits. Detsamma gäller även sådana fall där lagen förbjuder offerter, påbud och rekommendationer. Om annat inte uttryckligen angivits, är alla uppgifter riktade till Finland.
Seligson ansvarar inte för kostnader, förlust eller annan skada som förorsakats av användning av denna webbtjänst eller dess otillgänglighet, dataförlust eller funktionella avbrott. Detsamma gäller även all skada, kostnader eller förlust som förorsakats av obehöriga ändringar till webbplatsens innehåll.
Seligson ansvarar inte för material som producerats eller publicerats av andra även om det finns länkar till sådant material på denna webbplats.
Villkor för webbtjänsten Min Portfölj
För användare av webbtjänsten Min Portfölj levererar Fondbolaget ett kundspecifikt användarnamn och lösenord. Tjänsten är avgiftsfri. Kunden kan meddela Fondbolaget att användning av Min Portfölj ej önskas.
Kunden ansvarar för alla transaktioner som gjorts med den personliga koden och lösenordet. Kunden binder sig att bevara dessa så de inte kommer till någon annans kännedom. Ifall koden och lösenordet har förkommit, bör Kunden omedelbart meddela detta åt Fondbolaget antingen per e-post till adressen info@seligson.fi eller per telefon, +358-9-68178200 (öppen finländska bankdagar mellan 9 - 17 finländsk tid). Kunden kan också stänga av Min Portfölj i tjänsten. Denna funktion kräver att kunden loggar in sig i Min Portfölj-tjänsten. För att aktivera tjänsten på nytt krävs ny kod och nytt lösenord av Fondbolaget.
Kunden ansvarar för eventuella skador tills Fondbolaget fått information om att koden och/eller lösenordet har förkommit. Fondbolaget bör dessutom ha skälig tid på sig att stänga av tjänsten för koden/lösenordet. Fondbolaget ansvarar inte för någon skada som otillbörligt bruk av koden/lösenordet av antingen Kunden själv eller tredje part förorsakar.
Användare av Min Portfölj -tjänsten får sina portfölj- och händelserapporter via den. Papperskopior av dessa skickas enbart då Kunden det specifikt begär
E-post och telefonsamtal
Information kan skickas till Kunden per e-post. Utan skild överenskommelse skickar Fondbolaget inte uppgifter om innehav per e-post. Information om Kundens innehav finns tillgänglig i Min Portfölj.
Då kunden skickar e-post till Fondbolaget, registreras tidpunkten för meddelandets ankomst enligt tidsangivelsen på Fondbolagets e-postserver för inkommande meddelanden.
Obs! E-post är inte fullständigt pålitligt. Speciellt inlösningsorder skickade med e-post ska alltid kontrolleras av Kunden själv om det inte kommit någon bekräftelse från Fondbolaget under samma bankdag under vilken meddelandet har skickats.
Fondbolag har rätt att spela in telefonsamtal.
|
|