TERVETULOA OMA SALKKUUN!

Oma salkku –palvelun avulla voi seurata rahastosalkun kehitystä ja tapahtumia, helpottaa rahastomerkintöjä, antaa lunastustoimeksiantoja sekä päivittää omia tietoja ja palveluasetuksia.

    VÄLKOMMEN TILL MIN PORTFÖLJ!

Med Min portfölj-tjänsten kan du följa utvecklingen av din fondportfölj, kontrollera köp- och säljnotor, underlätta fondteckningar och ge inlösningsorder samt ändra personuppgifter och service-inställningar.




KIRJAUTUMINEN OMA SALKKU -TUNNUKSILLA / INLOGGNING MED MIN PORTFÖLJ-KODER

Käyttäjätunnus / Användarnamn
Salasana / Lösenord
PLEASE ENABLE JAVASCRIPT TO LOG IN
 
 
KIRJAUTUMINEN VERKKOPANKKITUNNUKSILLA / INLOGGNING MED NÄTBANKSKODER

Tunnistautuminen tapahtuu TeliaSonera Finland Oyj:n palvelun kautta. Lisätietoja täältä. /
Identifieringen sker via TeliaSonera Finland Oyj:s tjänst. Mera information här.


Useissa pankeissa tehdään huoltotoimenpiteitä sunnuntaina 7.6.2020 klo 5.00-11.00. Huoltotoimenpiteiden aikana seuraavien pankkien tunnistautuminen ei ole käytettävissä Telia Tunnistus -palvelussa: Aktia Pankki Oyj, Bonum Pankki Oyj, Handelsbanken (Suomi), Oma Säästöpankki Oyj, POP Pankit, Suomen Hypoteekkiyhdistys, Säästöpankit ja Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj. Inkommande veckoslut utförs servicearbeten i flera bankers system. Medan arbetena pågår fungerar inte identifieringstjänsten Telia Tunnistus via de banker där servicearbeten pågår. Bankerna som serviceavbrottet omfattar är: Aktia, Handelsbanken, Bonum Bankrena, Finlands Hypoteksförening, Oma Säästöpankki, POP Bankerna och Sparbankerna. Tidpunkten för serviceavbrottet är 7.6.2020 05:00–11:00.




Tarvitsetko (uudet tai ensimmäiset)
Oma salkku -tunnukset?


Palvelun sopimusehdot

   

Behöver du (nya eller dina första)
Min portfölj-koder?


Tjänstens användningsvillkor



Seligson & Co   Erottajankatu 1-3 FI-00130 Helsinki   puh. (09) 6817 8200 fax (09) 6817 8222   info@seligson.fi